Aladdin / США
Торгова марка «Aladdin» існує вже понад 100 років.
Компанія «Aladdin» стартувала в 1907 році як виробник гасових ламп. В 1908 Віктор Джонсон, продавець мила з Чикаго, зацікавився гасовими пальниками, і оскільки гасові лампи того часу його не вражали, Джонсон почав продаж своїх ламп.
Він налагодив бізнес та назвав компанію "Mantle Lamp Company of America".
У 1912 році Віктор Джонсон винайшов і запатентував удосконалену газокалільну сітку для ламп. Це нововведення було дуже вдалим і мало великий успіх, оскільки тепер лампи світили безперервним потоком білого світла і не чадили як раніше. Вони назвали ці лампи "Aladdin" на честь чарівної лампи з джином, що виконує бажання з дитячої казки. У 1917 році Джонсон урізноманітнив продукцію своєї компанії і почав виробництво термопосуду. Це було ризикованим кроком для компанії – виробництво термопосуду, яка мала зберігати їжу теплою чи холодною. Випробування Джонсона в роки Першої світової війни призвели до створення першого термоса в 1919 році. У тому ж 1919 Джонсон заснував дочірнє підприємство для випуску термопосуду, і успішно продавав ці продукти протягом 1919-1943 гг.
У 1943 році Віктор Джонсон помер і президентом "Aladdin Industries" став його син, Віктор Джонсон молодший. У 1949 році, керований бажанням централізувати свої дії, Джонсон молодший перевів головний офіс, а також виробничу базу в Нешвіл. Під керівництвом Віктора Джонсона молодшого, "Aladdin" розпочав виробництво металевих ланчбоксів у 40-ті роки. До 50-х років. "Aladdin" була лідером у виробництві даного товару, і залишалася ним у наступні 30 років! Панування "Aladdin" у цій сфері - результат вдалого стратегічного ходу в ранніх 50-х рр. - Тоді компанія випустила свій перший ілюстрований шкільний ланчбокс. Вони були дуже популярними та Aladdin постійно розширювали свій асортимент. Hopalong Cassidy - був першим персонажем зображеним на продукції Аладдін, і вже в перший рік продажі ланчбоксів з його зображенням зросли з 50 тис до 600 тис.
Іншими словами можна сказати, що Аладдін справив враження на споживачів у національному масштабі. Згодом виробництво ланчбоксів удосконалювалося завдяки використанню нових матеріалів, а також піддавалося зовнішнім змінам (згідно з смаками, в різний час на обідніх наборах були зображення Аладдіна, Бетмена, Бітлз, Флінстоунов, Гремлінів, Дональда Дака, Мері Поппінс, Міккі та Міні Маус, ліга, Супермен, Зорро, Віні Пух, Вуді Вудпекер та ін.).
У 1965 році "Aladdin Industries" розширили свою продукцію за рахунок придбання компанії "Stanley Bottle". Цей хід допоміг зміцнити позиції компанії у виробництві термопосуду та розширюють свою лінійку пропозиціями товарів зі сталі. В цей же час "Aladdin" відкриває нове дочірнє підприємство "Aladdin Synergetics", яке спеціалізується на виробництві підносів для лікарень, авіаліній та в'язниць. Це дочірнє підприємство згодом було продано 1998 року "Welbit Corporation". Протягом 80-90-х років. "Aladdin" продовжує рости та процвітати. На середину 90-х гг. кількість працівників офісу у Нешвілі зросла до 1100 осіб. У цей час популярність термокухлів зростала в національному масштабі, вони були широко представлені, і активно продавалася в різних мережах магазинів. На жаль, в цей же час, Аладдін страждає від неправильного управління та високих витрат, що змушує власника закрити свій офіс у Нешвілі у 2002 році. Усвідомлюючи значення марки "Aladdin", було твердо вирішено дати нове життя бренду, який встиг стати за цей час іконою. Було засновано компанію "Pacific Market International, LLC". З того часу марка розширилася і зараз може запропонувати величезний асортименти термопродукції для їжі та напоїв, у тому числі й кухлі, сировина яких переробляється вдруге!
У свій час продукцію компанії "Aladdin" використовували та рекламували такі відомі люди як Стів Аллен та Рональд Рейган. Джессіка Альба також обрала для себе термокухоль "Aladdin".
Компанія «Aladdin» стартувала в 1907 році як виробник гасових ламп. В 1908 Віктор Джонсон, продавець мила з Чикаго, зацікавився гасовими пальниками, і оскільки гасові лампи того часу його не вражали, Джонсон почав продаж своїх ламп.
Він налагодив бізнес та назвав компанію "Mantle Lamp Company of America".
У 1912 році Віктор Джонсон винайшов і запатентував удосконалену газокалільну сітку для ламп. Це нововведення було дуже вдалим і мало великий успіх, оскільки тепер лампи світили безперервним потоком білого світла і не чадили як раніше. Вони назвали ці лампи "Aladdin" на честь чарівної лампи з джином, що виконує бажання з дитячої казки. У 1917 році Джонсон урізноманітнив продукцію своєї компанії і почав виробництво термопосуду. Це було ризикованим кроком для компанії – виробництво термопосуду, яка мала зберігати їжу теплою чи холодною. Випробування Джонсона в роки Першої світової війни призвели до створення першого термоса в 1919 році. У тому ж 1919 Джонсон заснував дочірнє підприємство для випуску термопосуду, і успішно продавав ці продукти протягом 1919-1943 гг.
У 1943 році Віктор Джонсон помер і президентом "Aladdin Industries" став його син, Віктор Джонсон молодший. У 1949 році, керований бажанням централізувати свої дії, Джонсон молодший перевів головний офіс, а також виробничу базу в Нешвіл. Під керівництвом Віктора Джонсона молодшого, "Aladdin" розпочав виробництво металевих ланчбоксів у 40-ті роки. До 50-х років. "Aladdin" була лідером у виробництві даного товару, і залишалася ним у наступні 30 років! Панування "Aladdin" у цій сфері - результат вдалого стратегічного ходу в ранніх 50-х рр. - Тоді компанія випустила свій перший ілюстрований шкільний ланчбокс. Вони були дуже популярними та Aladdin постійно розширювали свій асортимент. Hopalong Cassidy - був першим персонажем зображеним на продукції Аладдін, і вже в перший рік продажі ланчбоксів з його зображенням зросли з 50 тис до 600 тис.
Іншими словами можна сказати, що Аладдін справив враження на споживачів у національному масштабі. Згодом виробництво ланчбоксів удосконалювалося завдяки використанню нових матеріалів, а також піддавалося зовнішнім змінам (згідно з смаками, в різний час на обідніх наборах були зображення Аладдіна, Бетмена, Бітлз, Флінстоунов, Гремлінів, Дональда Дака, Мері Поппінс, Міккі та Міні Маус, ліга, Супермен, Зорро, Віні Пух, Вуді Вудпекер та ін.).
У 1965 році "Aladdin Industries" розширили свою продукцію за рахунок придбання компанії "Stanley Bottle". Цей хід допоміг зміцнити позиції компанії у виробництві термопосуду та розширюють свою лінійку пропозиціями товарів зі сталі. В цей же час "Aladdin" відкриває нове дочірнє підприємство "Aladdin Synergetics", яке спеціалізується на виробництві підносів для лікарень, авіаліній та в'язниць. Це дочірнє підприємство згодом було продано 1998 року "Welbit Corporation". Протягом 80-90-х років. "Aladdin" продовжує рости та процвітати. На середину 90-х гг. кількість працівників офісу у Нешвілі зросла до 1100 осіб. У цей час популярність термокухлів зростала в національному масштабі, вони були широко представлені, і активно продавалася в різних мережах магазинів. На жаль, в цей же час, Аладдін страждає від неправильного управління та високих витрат, що змушує власника закрити свій офіс у Нешвілі у 2002 році. Усвідомлюючи значення марки "Aladdin", було твердо вирішено дати нове життя бренду, який встиг стати за цей час іконою. Було засновано компанію "Pacific Market International, LLC". З того часу марка розширилася і зараз може запропонувати величезний асортименти термопродукції для їжі та напоїв, у тому числі й кухлі, сировина яких переробляється вдруге!
У свій час продукцію компанії "Aladdin" використовували та рекламували такі відомі люди як Стів Аллен та Рональд Рейган. Джессіка Альба також обрала для себе термокухоль "Aladdin".
Показано з 1 по 1 з 1 (всього 1 сторінки)